sib1234 bu konuda net bir bilgim yok benim :(
37de tekrar rapor almak gerekmeyebilir, 32de bana verdiği raporda yazıyordu hangi tarihe kadar çalışabileceğim ve tahmini doğum tarihim. 37+0 da zorunlu olarak izne ayrılıyoruz zaten belki çalışamaz raporu gerekmiyordur bir sormak lazım.