Mihrimahbukre Aysgllarkn elhamdülillah acile gittim sorun yok dediler gelişimi önde pazartesi randevum var gün alıcam artık bakalım enfeksiyon yüksek çıktı bu sefer de bilmiyorum hayır’lısı
duygumfoca Aysgllarkn ilk defa duydum plasenta yaşlanmasından dolayı ayrıldığını yani ilk defa plasenta yaşlanmasını duydum Bende 37. Haftada plasenta ayrılmasından kaybettim 😔 sizinde başınız sağolsun
Mihrimahbukre Aysgllarkn elhamdülillah bişey göremedim dedi pazartesi kendi doktoruna randevum var artık günü almaya gidicem hayır’lısıyla bakalım
Aysgllarkn Esma006 evet seni burda görmüştüm canım, başın sağ olsun, rabbim yeniden evlat acısı yaşatmasın inşallah, sağlıklı gebelik sağlıklı evlat nasip olsun hepimize 🥹🌺
Bussam Mihrimahbukre merhaba canım malesef önemli bir durum 33 haftada herşey yolundayken 35 haftada benide bu yüzden hemen doğuma aldılar bebeğin hiç suyu kalmamış kafası kaburga boşluğuna sıkışığ bozulmuştu hemen doğum oldu sonrasında hiç bir açıklama yapılmadı 2. Gebe kaldığımda öğrendimki bende pıhtılaşma varmış bebeğin eşine pıhtı atmış kandan beslenemeyince bebeğin suyunu emmiş 2. Gebeliğimde de pıhtılaşma oldugunu bilmediğim için sağ bacağıma pıhtı attı genetik doktorunu hikayeyi anlatınca o açıklama yapmıştı bence ihmal etmeden gidin ve bu durumuda sorun olmazsa genetiğede gidin çok geçmiş olsun