Mihrimahbukre merhaba bende de 32 haftada plasenta yaşlanması yani ayrılması olmuştu, sizi korkutmak istemem ama ben bebeğimi kaybettim, bir an önce kendi doktorunuza görünün, yatış veriliyorsa yatın, hiçbir şeyi reddetmeyin olur mu, çok riskli bir durumdasınız şuan. Bebeğin hareketlerini de sürekli takip edin, stres olmamaya çalışın, sizin önden görülmüş bu durum şanslısınız 🌺