mavisanne0 Kızlar bi kaç gün günüm geçiyor evde de gebelik testi yoktu ovülasyon testiyle test yaptım anında çift çizgi çıktı sizce yorumunuz nedir? Yarın test alıcam şimdilik merak ettim 🥹
_nejla_ mavisanne0 ben bu sekilde ogrenmistim canim sonrasinda gebelik testi yaptim silik cikti ertesi gun beta verdim 29 cikti
Ceylnnn mavisanne0 bende sırf bunu denemek için regle birkaç gün kala ovülasyon testi yapmaya başladım ve bende bu şekilde öğrendim
anonimhesapp mavisanne0 aynı koyulukta mı fotoğraf atar mısınız ben de hep merak ediyorum bu durumun doğruluğu var mı diye 😂
busrax_ mavisanne0 belki lh dalgalanması da olabilir 😅 bence hamile olma ihtimalin daha yüksek eğer bu ay pik görüp üzerinden 10 günden fazla geçtiyse
mavisanne0 busrax_ 26 Ağustos da çatlatma iğnesi olmuştum yani yumurtlama ve çatlatma o dönemde olmuştu yarım ilk işim test vermek
mavisanne0 _nejla_ ay yok ya meraktan ölücem ya birazdan dayanamayıp çıkıp test alıcam ya da kan vericem