Alyamom35 bizde bebekken yaptırmak istiyoruz ilerde o tramvayı yaşasın istemiyoruz.. ilk 1 ay yaptırmayı öneriyorlar genelde öyle okumuştum eğer bebekken yapılıcaksa.. cünkü normalde 7 günde iyileşen yara 2-3 günde iyileşiyormuş.. ve çok minikken narkoz almasınada gerek kalmıyormus bölgesel uyusturuyorlarmış direk ve ilk 1 aylık bebekte sünnet olduğunda kanama bile asla olmuyormuş.. bu konuda iyi bir doktorun sayfasından okumuştum..