Alyamom35 Biz doğduktan 1 gün sonra yaptırmayı düşünüyoruz ama ne kadar sağlıklı ne kadar değil daha karar vermiş değiliz. Düşünen yada yaptıran var mı. ? Daha sonra yaptırmak mı iyi şimdi mi çok kararsızım 😢
Deletedmom277 Alyamom35 Ben 3,5 aylıkken yaptırdım erken yaptırmak iyi ama doğar doğmaz bilemedim ben o kadar erken cesaret edemezdim
Guzz Alyamom35 ben 2. Ayda yaptırmayı dusunuyorum. Ekstrem bi durum olmadıkca tercih meselesi gibi düşünüyorum.
Zeynpatak Alyamom35 esimde hemen yaptirmak istiyor ama ben onu kaldiramam canim sanirim azicik dis dunyaya alissin bebisim 1 ayllikken falan yapmayi dusunuyorum
Ayazayaz Bence okadar erken yaptırma ben 1 haftalıktı sanırım yada 15 günlüktü yaptırdığımızda çok rahat etmiştik kolay atlatmıştı Şimdide hamileyim heralde 15 günlükken tercih ederim yada 1 aylıkken biraz ben toparlanayım die
Deletedmom277 Alyamom35 öyle elbette 1 haftada iyileşti oğlum ama dediğim gibi doğduktan hemen sonra sanki riskli gibi geliyor
Alyamom35 Deletedmom277 evet banada erkek çocuğu olan arkadaşlarım erken yaptır hatta hastaneden çıkmadan doğar doğmaz yapıyorlarmış öyle yaptır diyorlar. Cesaret edemiyorum sonra anestezi falan alır o da korkutuyor 🤔
Ellaynagme Bene doktoruma danıstım. Ne kadar erken okadar iyi. Hem cabuk iyileşiyor hemde daha az farkında oluyor.
Alyamom35 Nursemom doktorla konuşucam kuzum Pazartesi günü bakalım ne diyecek problem değil derse erkende yaptırım yeterki hemen iyileşsin
Momma Ben de yenidoğan sünneti istiyordum ama kuzenim çocuk doktoru geçen gün katıldığı kongrede yine yenidoğan sünnetini önermemişler, bilemedim nasıl yapsak🤷🏽♀️
Alyamom35 Momma ya bende okuyorum netten kimse kötü bişey yazmamış hatta erkeni en iyisi diyorlar herkes başka söylüyor kafam nasıl karıştı anlatamam
Havvam Momma neden önerilmemiş mesela bazı bebeklerin pipisinde sıkıntı oluyor hemen sünnet zorunlu oluyor kötü bişey olsa buda olamaz ben yaptırcam inşallah arastırdım da iyi diyorlar annemlere de sordum en iyisini yaparsın dediler o yüzden yaptırcam
Deletedmom277 Alyamom35 Anestezi zaten alacak genelde lokal yapıyorlar ama bende en az 1 2 ay beklenmeli
Momma Alyamom35 Kuzenime göre de anneler kendi rahatını düşündüğü için öyle yapıyorlar diyor. Oysaki ben bebek hiçbir şey hatırlamayacak diye öyle olmasını istiyordum. Sanırım yapışma falan oluyormuş yenidoğanda 5 yaş sonrası en uygun demişler. Bakalım biz ne yapacağız 🤷🏽♀️
htc_kynr Dogar dogmaz degilde bende erken yaptirmayi dusunuyorum göbeği duscek falan belki 1 2 ay sonra falan
Alyamom35 Momma kendi rahatımızdan çok onlarda travmatik sonuçlar bırakmasın. Sonuçta tıp ilerledi neden çektireyim o çocuğa ağrısını acısını🤦🏼♀️ Benim derdim uyutmasınlar. Belirli Aydan sonra mı ne uyutuyorlarmış.
Minisimveben Peygamber efendimiz 7 günlük 7 aylık yada 7 yaşında yaptırın demiş diye duydum yani çevremden öyle diyenler oldu gerçekliğini arastirmadim henüz 7 aylıkken yaptirabilirim ama diye düşünüyorum yoksa doğar doğmaz çok erken bence daha dünyaya alışmaya çalışacak yavrucak 🤗😍
Gizzy @Alyamom35 Ben de bunu çok araştırdım. İlk 1 ay yapılması öneriliyor. Ben de gittiğimde doktoruma soracam. Ama biz de bir hafta sonra yaptırmayı planlıyoruz.