Elmalikurabiye canım ben gittim fehmi Yazıcıoğlu’na gayet memnun ayrıldım 30 Dk sürdü bebeğimiz zorlamadı istediği her pozisyonda kolayca ölçüm yapabildi 😊 oldukça rahat pozitif güleç bir insan ben gibi panik hastası bi insanı bile tavrı ilk başta rahatlattı