Elmalikurabiye merhaba, dün girdim detaylıya. Cok şükür hersey yolunda. Ve doktor herseyine tek tek baktı. Anlattı. Soracagım herseyi sordum. Cevapladı. Kendimle alakalı birkac sey de sordum. Hatta şeker yüklemesi hakkındaki görüşlerini de aldım. Tek olumsuz şey bebeğimin yüzünü dönmemesi ve foto alamamız oldu😅 50 dakika sürdü muayene. Foto için de cok ugrastı. Ana kısmet olmadı. Yüzünü duvara dayadı. Öylece bekledi😅 inatçı sıpa.