Lee Ne alakası var canım benim zamanını tabi biz bilemeyiz sağlıkla vaktinde gelsin inşallah. O bayan zaten ideal Doğum haftasında şuan bile hastaneye gitse sezaryenle direk gün alabilir o şekilde doğurmak istiyorsa eğer. Ben ve eşim Ağustos doğumluyuz benim kızım olacak nasipse 25 temmuz Doğumu ama bende isterim Ağustos’un başında olsun oda ağustoslu olsun diye tabi takdiri ilahi vaktinde gelsin inşallah gönülden geçen o sadece öyle her postun altına birbirinizi etiketleyip olay yaratmaya gerek Yok 😊