Aaayseeert benim 3. Denememde tutundu embriyom genetik test vermiştik fakat bişey çıkmaz dedi doktorumuz transfer oldum benim genetiğimdeki birinin embriyoyu vicudun attğını tutunmadığını yazan bir çok kaynak var doktorumda düşebilir dedi ama çok şükür düşmedi 2 aylık oldum gittiğim kadın doğumcum önemli olmadığını söyledi rabbim nasip ettikten sonra inanki oluyor sen dua et bol bol rabbime güven