@Aaayseeert herkesın hayatta ımtıhanı farklı her evladı olanın başka Derdı ımtıhanı yok mu zannedıyorsun sakın öyle düşünme böyle de söyleme Rabbımın zoruna gıder Rabbım Kımseye korktugundan hemen nasıp etmıyor evladı herkesın bir nasibi var hayatta hersey her ıstedıgımız zaman olamaz yanı olmuyor da kımının mutluluğu yok kımının durumu yok kımının huzuru yok çocuğu var ama çoğu çocuk ya yurtlarda anne baba boşanıyor bı aıle ortamında bıle buyuyemıyor o yüzden olanda farklı sekılde sınanıyor ve bu da zor bırsey bence