smyye44 İlk bir hafta ağrılarım hafif hafif devam etti. İlk gün hafif lekelenmem oldu sonrasında geçti. Kabız olmamam için doktorum ilaç verdi onu kullanıyorum. 20. Haftama kadar ev içinde ufak ufak hareket ettim. Kontrolümde rahim boyum kısaldığını gördü doktoru ve tuvalet dışı kalmamam gerektiğini söyledi. Şuan 23+3 haftalık oldum. 3 haftadır hep yatıyorum. Hijyen olarak ta günlük iç çamaşırımı değiştirdim ayrı yıkattım ve ütülettim nemli bırakmamaya çalıştım o bölgemi