Serklajınızı devlette mı oldunuz kızlar.? Benim yaşadığım yerde iki yer var. Geçmiş erken doğum hikayemi duyunca önlem amaçlı atıyormu doktor yada rahim ağzının kısalmasını mı bekliyor.Birde perinatolojiden 15 gün sonrası için randevu var. O gün gidince gün mü veriyor işlem için nasıl oluyor? Çok kararsızım özeldeki doktorum önlem amaçlı atarız dedi. Ücreti fazla gelirse nasıl bir yol izleyeceğim bilmiyorum.