Mamoste12 bende 37 haftalığım doktoruma sormuştum kasılmaları vs emgelliyormuş barakmalı mıyım diye doğum gelirse onu mu dinler ben hastalarıma sonuna kadar kullanmalarında sakınca görmüyorum hatta doğumdan sonra bile ihtiyaç varsa kullanırsın dedi ben kullanıyorum