ikimelekannesi34 Kızlar çok heyecanlıyım sizler ne durumdasınız 3. Sezaryan benim 29 yaşındayım Ekim anneleri nerede💕
Nsrin ikimelekannesi34 Ben de 29um eylül annesiyim sayılı gün kaldı heyecandan çok merak var ve ilk gebeliğim daha benim 🥹
Silaaaamom2025 ikimelekannesi34 bende 28 yaşındayım ilk gebelik son 48 gün kaldı doğuma bende heyecan korku kaygı hepsi birbirine karışık 🥰
Uyarfatma ikimelekannesi34 son 41 ama suanlik doğum şekli belli olmadığı için bilemiyorum ne zaman olur ;)
Edizhr ikimelekannesi34 bende 3 Eylül 3. Sezeryanımı oldum özelde 29 yaşındayım hiç korkma canım çok güzel geçti Benim inşallah seninde öyle olur
S-nur1 Sezeryan tarihi verildi mi canım hangi haftada verildi Bende tahmini Ekim sonu annesiyim 😅ilk gebeliğim sezeryan olacak 🌸
ikimelekannesi34 S-nur1 bu çarşamba kontrol var hesaplayınca Ekim sonu 38 hafta oluyor eğer erken gelmezse🥰
Silaaaamom2025 Uyarfatma herşey yıkandı ütülendi ama çantaya koymadım daha evrene enerji göndermiyim erken gelmesin diye 35 de koycam 😂 sizin ??
Miniginannesiiii1111 ikimelekannesi34 benimde son 58 2. Sezeryan olacak Allah izin verirse 31+5 şükür ekim sonu 38+2 oluyorum bakalım ne zaman alacak doğuma
Embu ikimelekannesi34 6 Ekim görünüyordu ama sezeruan olucam 26 Eylül de 11 günüm kaldı 🤦🏻♀️ ve zaman asla geçmiyor ikinci sezeryanim olacak tabi
Annekuzusu123 ikimelekannesi34 son 14 gün Allah izin verirse 29 u doğum var inşallah oğlumda bekler Allah’ın izniyle 🙏🏻🥰
Uyarfatma Silaaaamom2025 Bugün hazirladim bende kenarda dursun ne olur ne olmaz diye bi kac eksik var sadece okdr :)
Silaaaamom2025 Uyarfatma bende lohusa pedi almıştım ama herkes depend alın mutlaka diyo bi eksiğim o sanırımm☺️
beyzaakartal ikimelekannesi34 bende 25 yaşındayım ilk doğumum olacak 24 günümüz kaldı kızım bir sürpriz yapmazsa bekliyoruz 😅
beyzaakartal ikimelekannesi34 heyecan korku hepsi bir arada sağlıkla kucağımıza alalım bebitolarımızııı 👶🏻🩷
Annekuzusu123 ikimelekannesi34 amin inşallah kuzum hepimiz hayırla sağlıkla alalım inşallah kucağımıza