Arsbsra normalde film çekilirse zararlı. İğne ben 3 kere falan vurdurdum bir şey olmadı çok şükür.
Doktoruma sordum diş tedavisi yaptırayım mı diye , o da dedi evet yaptır çünkü Doğumu tetikler dedi asıl yaptırmazsan zararlı dedi. Ben yaptım şu an dişim hafif sızlıyor film çekmemedikleri için düzgün yapmamış olabilirler . Ama sen kendi doktoruna ve dişçiyle görüşmeden yaptırma canım. Bana bir şey olmamış olabilir ama allah korusun sende olur bilemem. Ben sadece seninle paylaşmak istedim yaşadıklarımı :) allahım yardımcın olsun.