Arsbsra Ben de aynı durumdan müzdariptim. 12.haftanıın geçmesini beklettiler ve yaptılar. Bu sefer de dişim kırıldı. Üzerine bir de iltihap yapmış. Şimdi 1 haftadır Augmentin kullanıyorum.
B kategorisinde ilaç olduğundan gebeliği sıkıntıya sokmuyormuş mecbur kullanıyorum. Ve bitince kanal tedavisi yapacaklar mecbur ☹️ Ben de yaptırmamak için çok direndim ama 3 gece acillik oldum. Bazı dişçiler gebesin diyip hiç sorumluluk almıyor ama şimdi gittiğim gebelik için ayrı morfin kullandıklarını söyledi. Doktorumun da izniyle yaptırıyorum. (16+5.haftadayız)
Çok geçmiş olsunn 🙏🏻