Da-s ben abdominal serklajlıyım karından dikiş atıldı ama sezeryan ameliyatı gibi açık bir ameliyat. Kontrollerimi sıklaştırdık en ufak bi sorunu gözden kaçırmak istemiyoruz dedi doktorum sürekli dinleniyorum çok ağrım baskı olduğu zaman ayaklarımı yüksekte tutuyorum bel destekli şimdilik idare ediyoruz böyle cuma günü kontrolüm var tekrar bakalım neler olacak dikiş tutuyor bizede dikişin üzerinde oturuyor her muayenede oğlum yerleşmiş oraya :)