Biminikannesi cakirbebek 36+5 yarın bakalım ne kadar büyümüş prenses kilosu merak ediyorum Nst giricem hem gergin hem mutluyum 🥳🥹
Embu cakirbebek biz 37 haftalık olduk çarşamba ultrasonda son görüş günümüz ama 26 sinda rabbim nasip ederse kucağım da görecem 😢
ikiprensesannesi___ cakirbebek bende yarın saat 2 de görmeye gıdecem inşallah 20+3 günlük heyecan dorukta 😁
ikiprensesannesi___ cakirbebek haha benim ki de 3. Ama sanki ilk miş gibi Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah hepimize🥰
atesvesu cakirbebek korkma rahatlat kendini Rabbim sağlıcakla kucağına almayi nasip etsin iyi düşün iyi şeyler olsun