cakirbebek hiiccc hazırlık yapmadım desem 😀 abisi daha 3 yaşında ve cinsiyet aynı olunca kıyafet ihtiyacımız pek kalmadı sadece kendisine özel olsun diye birkaç birşey almayı düşünüyorum o kadar,ağrı sızı bende en başından beri bir şişkinlik var ki geçmek bilmiyor onun dışında sistim baya çabuk yoruluyorum 😢 sizde durumlar nasıl