Bircanozygt ValideSultan küçükken benimle Bircan ikican üçcan diyerek sürekli dalga geçerlerdi ondan bir ile başlayan isimlerden çekiniyorum 😅
Mavistanbul Bircanozygt kızımın ismi İlke. 7 yaşında. Çok anlamlı, çok güzel bir isim. Şimdi bir kızım daha olacak. Adını İlay koyacağım. Ama İlke kadar içime sinmiyor. İlke çooook güzel bir isim❤❤
Bircanozygt Mavistanbul ilay ismi de çok güzelmiş 🥰 sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah teşekkür ederim
Cat98 Bircanozygt bende kız olsaydı ceylin ismini çok beğenmiştim ilke de kulağa hoş geliyor hatta ülkü ceylin yada ilke ceylin gibi olursa anlam olarak hedefi cennet kapısı manasına çıkar 😁
Bircanozygt Cat98 iki isim hiç sevmediğim için bu şekilde hiç düşünmemiştim ama anlamı çok güzel oldu 🥰