Bircanozygt
Bence güzel isim. Tomris biraz sıkıntı sanki. Eski yeni isim muhabbetinden değil. Yani ne bileyim şöyle diyeyim. Hani Osmanlı da Bezmi Alem hatun ,Mal Hatun isimleri oluyor yaa onun Türkçe versiyonu gibi. Kötü bir isim değil ama günümüzden kopuk bir isim. İlke evet düşündükçe bana da ağır bastı. Sadece , zarif bir isim. Ceylin ismini sevmiyorum maalesef. Bana çok yapay geliyor.