Kızlar dün arkadasimda oturmadaydim annesi falan da vardı evde cinsiyet belli oldu mu falan dediler kız deyince nasil kiz hic degismedin yine aynısin kiz bebek annenin güzelliğini alirmis falan yok doktor yanıldı mi acaba anlamadi mi gibi seyler söylediler aşırı moralim bozuldu laflarina böyle mi sizce de dünden beri kafama takıldı