atesvesu bebetomveben_ sonradan insanın ağzına geliyor tadı kokusu eğer kan ilacı verirse doktor bu gebeligimde kullanmayı düşünmüyorum zaten midem bulanıyor onlarida icersem dayanamam
bebetomveben_ atesvesu Cat98 şu an sadece demir ve d vitamini kullanıyorum bakalım başka bi şey verir mi bilmiyorum
Cat98 bebetomveben_ ben hap şeklinde olan demir ilacını kullanıyorum hamileliğin sonuan kadar d vitamini multi vitamin ve demir kullanılıyormuş galiba 3. Aydan sonra başladım ben kullanmaya
bebetomveben_ Admsarzu ben de hiç yapmadı alışana kadar mide şişkinliği yaptı bi iki içince o da düzeldi
bebetomveben_ anneoluyorummm103 keşke içseniz değiştirip baika deneseniz hamilelikte demir önemli yine de siz bilirsiniz tabi
anneoluyorummm103 bebetomveben_ evet önemli olduğunu biliyorumda işte olmadı bi doktoruma sorayım başka ne kullanabilirim diye
Lalakaplangl dimpleuser ismi ne sizin kullandığınızın? Kabızlık yüzünden değiştirmek istiyorum ben de, elimdekiler bitmek üzere