Sedamomy Merhabaa ben henüz 5+3 günlük gebeyim ve bu cumartesi ilk kez doktora gidicem.Çok heycanlıyım bana dua eder misiniz benim gibi olanlar var mı??
eslmhsyn12 Sedamomy ne güzel bi duygu inşAllah herşey gönlünce olur bende 6+5 haftalık hamileyim geçen hafta doktora gidip keseyi gördüm şimdi rabbim nasip ederse kalp atışını duymakta 😊
sevgitekes Sedamomy Cnm bende yarın yani 5+3 te gidicem inş yarın görürüm pazartesi gitmiştim beta hcg degerim 745 ti perşembe ya cuma gel kesin görünür dedi doktor inş hayırlısı olur
Hilaliko eslmhsyn12 bende 6+2 de gıtmıstım doktora gectıgımız salı keseyı gorduk ama kalp atısını duymamıstık haftaya salı gel bırdaha dedı bende korkmustum demwkki herkeste olabılıyor :(
Aslihann27nnn Merhaba cnm bende 5+6 yım cumartesi keseyi gördük çok sükür bu cumarteside kalp atışlarını duyarız inşallah 🙏🙏
Aslihann27nnn Mervetepe canım en son 1532 ydi beta değerim perşembe gün yaptırmıstım cumartesi günde normal karındn ultrasonla keseyi gördük
Sedamomy Mervetepe ben adet olmam gereken gün baktırdım 382. Çıktı 2 gün sonra 910 du bidaha da baktırmadım ultrasona da henüz hiç girmedim
Mervetepe Aslihann27nnn anladım canım hayırlı olsun gözün aydın kalp atısınıda duy inş biran önce darısı basıma
Mervetepe Aslihann27nnn ben hormon testiyle tesadüf adetime 5 gün kala öğrendim bugun adet günümdü normalde yani cok yeniyim 4 haftalık gibi bişey oluyor son adetimle
Aslihann27nnn Mervetepe ayyy canım benimm 🤗🤗 gözümüz aydın o zaman sağlıkla kucaklarımıza alalım 🙏🙏 haber ver olurmu
Aslihann27nnn Mervetepe benim evde test yaptıgımd 1 günüm gecmıstı cnm ıkıncı cızgı cok belırgın cıktı hemen aksamına hastaneye gıdıp kan verdim 714 cıktı 2 gün sonra tekrarladık 1532 cıktı 2 gun sonrada kese gorundu zaten bır dahada yaptırmadım canım.
Mervetepe Aslihann27nnn benimde adetimden 5 gün önce 33 cıktı 2 gün donra 141 oldu 4 katı arttı değerim pazartesi tekrar vericem 5 gün dah var ama artış biraz yüksek geldi iki günde 4 katı olması