basak19 Ben 3. Aydan itibaren bio oil kullandım ama maalesef 6. Aydan sonra çatlamaya başladım şu an 34. Haftadayım ve baya bir çatlağım var yani tamamen genetik bir durum bence çünkü gerçekten düzenli bir şekilde kullandım hep nemlendirdim ama yine de özellikle karnım çatladı.Sadece nemlendirme ve kaşıntı açısından iyi geliyor kesin çatlağım olmaz umuduyla almayın bence ama inşallah çatlaklarınız olmaz 🌸