minikelebek_ ben ilk gebeliğimde bilmiyordum bebek küvezr falan girdi derken aklıma hiç gelmemişti sonra hemşire görünce söyledi korseyi ilk haftalarda taktın yoksa kalır göbeğin dedi cırt cırt lı üç kademeli olan medikal korse aldım 13. Günde başladım takmaya belki ilk dört ay uyandığımda yatana kadar hep taktım ve çok faydası oldu doktorumda problem görmedi dikişin iki parmak altına kadar indirdi kendisi böyle olması lazım diye