minikelebek_ gzeminn hastaneden çıktığım gün çıkarıldı pansıman yapıldı bende takmadım bidaha takmam gerekiyomu acaba?
gzeminn minikelebek_ 5 gun duruyor o kontrle gittgnzde doktor cikariyor sizn eve giderken mi cikairldi
minikelebek_ zezeeyyy çok iyi ya bende kullanmak istiyorum ama bir yandan kararsızım ağrım çok var şuan uzandıktan sonra kalkmak eziyet gibi zaten
minikelebek_ ddefnos çok teşekkür ederim bebeğimle ilgilenemiyorum ona apayrı üzülüyorum zaten bide göbeğim katlanıyor dikiş üzerine doğru hiç gitmicekmiş gibi geliyor bu göbek
Embu minikelebek_ korse kullanırsan katlanma olmaz canım ve daha rahat oturup kalkarsın ama bazı doktorlar önermiyormuş bazıları kendi sarıyor kullanın diyor Doğumdan sonra ben kızımda kullandım rahat ettim
minikelebek_ Embu ağrım var diye takamıyorum uzanırken kalkarken çok fazla zorlanıyorum bıçak saplanıyor gibi
Esma006 minikelebek_ hiç öyle düşünme beni annem kaldırıyordu elimden tutup destek alıyordum sen annem benim elimi bı anda bırak ben o halimle yataga iki seksen düş 😂
minikelebek_ Esma006 aay kıyamam size 🌸 şuan acısını hissettim ya ben uzanırken kalkarken ölücek gibi oluyorum çok kötü ya inşallah bir an önce geçer
Deletedmom_8793 minikelebek_ önce büyük bir ile iltihabı çektiler daha sonra birşey yaptılar ama bilmiyorum ne olduğunu hatırlamıyorum