Serife5712 canım ben ağrı bile hissetmiyordum, çalışıyordum hatta iş çıkışı rutin kontrole gittim düzenli doğum sancısı çıktı. İhmal etme hiç acile gidip nst bağlamalarını iste, için rahat etmiş olur🙏
Algıda seçicilik oldu galiba geçen haftadan beri de her gün benzer postlar dikkatimi çeker oldu. Daha erken haftanız sancı varsa durdururlar yoksa da içiniz rahatlar.