klncbebek folibol genelde folik asit kullanmayıp hamile kalanlarda kullanılan yüksek folik asit içeren bi hap çünkü ilk aylar önemli bir takviye vücud besinlerden alsada yeterli gelmiyor sen eger öncesinde kullandıysan bu hapı kullanma bazı doktorlar nasılsa ilk haftalar folik asit yeterli gelmez die uyarmıyorlar sakınca görmüyorlar ama öncesinde kullandım dedim doktoruma hemen değiştirdi