klncbebek Ya doktorların verdiği almamız gereken miktardan çok yüksek neden onu veriyorlar ısrarla bilmiyorum, ben pinpirikli olduğum için 400 mkg olana geçmiştim doktoruma söyleyerek . Doktorların verdiği ilacında kullanan binlerce kadın var bisey olacağını zannetmiyorum ama benim gibi pinpirikliyseniz doktorunuza danışıp daha dusuk dozda olan mesela folactiveydi benimkisi ona geçebilirsiniz ama kafanıza göre bırakmayın doktora danışın 🫶🏻🌸