Egzersiz, yürüyüş yapıyorum ananas ve ananas suyu içiyorum yok yani tahmini 16 Eylül demisti ebeler ilk başta bikac gun sonra 16 oluyor. Agrim yok belirti yok yarın agrim var diye acilden giriş yapmayı düşünüyorum korkuyorum bisi olacak diye sinirlerim çok bozuldu. Hareketli bebeğim icerde hareket ediyor ama 40 haftaya dayanmış olacaz, 39+2deyim. Cok beklemesi de sikinti diyorlar.