Pelnm Kızlarr merhaba 17 haftalık hamileyim dün akşam bir iki kereydi bugün ise dahaa fazla şekilde göbek deliğimden üç parmak aşağısında böyle pıt ediyor sanki kabarcık patlıyor gibii bebeğim mi bu🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Sizlere danışmak istedim
petitehatunn Pelnm benim de öyle oldu ben gaz dedim geçiştirdim. Çok acayip bir şekilde ben heyecanlanınca oluyor😂 artık yeri bile belli gaz hep aynı yerden pıtlayamaz bana göre🙈
honey Pelnm bahsettiğiniz gibi bir şey bana da oldu bugün ama bebek hareketi midir bilemedim. Gerçi ben daha 14+5 im ama bu haftalarda hissedilir mi bilmem :))
Pelnm Zeynep23 inşallah 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻👼🏼 Dün de sanki aynı yerdeydi bilemedim ama resmen baloncuk patlarr şeklinde
Pelnm petitehatunn 😂😂 dün de aynı yerdeydi bugün de öyle olunca ben de bağırsak hep aynı yerde pıtlamaz diye düşündüm ama insan ilk oluncaa bilemiyor
ezgms1 honey hissedilir canım Ben 13 haftalıkken hissetmeye başladım yok bağırsak bilmem ne değil gün içinde belirli aralıklarla hissediyosun pıt pıt 😊
Eylul0212 ezgms1 ya aynen şu An 13 haftanın içindeyim gerçekten bazen böyle bişey oynuyor gibi hissediyorum bebeğim mi bu ❤❤❤❤
seddaa Pelnm evet bebek bende ilk hareketlerini pıtpıtlar şeklinde hissettim 🤗 23.haftayız o pıtpıtların daha şiddetlisine dönüştü şimdi :))
ezgms1 honey kendini dinle gün içerisinde aralıklarla bi kaç kez üst üste pıt pıt edecek o kadar güzel ki 😊