Derininannisi kimseyi korkutmak gibi bir niyetim yok ama daha çok fiziki olarak rahat olmakla alakalı bir durum. Kimisi hissetmiyor bile ama kimisi de benim gibi en ufak bir dokunuşta aşırı acı hissi duyabiliyor bence herkesin bu durumu bilerek muayeneye gitmesi gerek yoksa şok yaşayabilir.