gevezeyazar1 Aslında bebeğim dönmemiş ama nst de çok sancım çıktı doktorum açılman varsa hemen alayım eğer açılma yoksa Çarşamba alayım dedi tedbir amaçlı çatı muayenesi yaptı ama hiç acımadı gerçekten kızlar eldiven giyip elini yağ gibi bişeye batırıp öyle muayene etti tek yaptığım elini sokarken derin nefes almam oldu asla kendimi sıkmadım ve çok az sürdü hiç canım acımadı 😌 hayırlı doğumlar hepinize 🤲☀️
Mrvkoz gevezeyazar1 ay hayırlısı olsun senin için 🥰 benimde yarın muayenem var içimi rahatlattın vallahi 🙈
oznursrm gevezeyazar1 Bende çarşamba kontrole gidiyorum 5 gün var.38+6 olucam benım doktorumda sanırım çatı muayanesi yapar ancak benim ki elle değil vajinal muayenedeki alet varya onunla bakıyormuş.
gevezeyazar1 Deletedmom56 yapabilir benim sezeryan olmasına rağmen yaptı sancım çıktı diye bende 38 haftalık hamileyim
gevezeyazar1 BuseBora 180 -160 arası çıktı hep ama bebeğin kalp atışı güzel dedi gönderdi sancılanırsan gelirsin dedi
oznursrm gevezeyazar1 Benım doktor öyle bakıyor canım her doktor farklıdır.Hayırlısıyla doğuralımda onlar detay.
BuseBora gevezeyazar1 canım dediğin şey bebeğin kalp atış seviyesi olmasın sancılar için en fazla 100 e kadar çizelge var
FiruzeHilal DlstM alet filan yok bildiğin vajinaya parmak sokuyor doktor rahime doğru. Bu çatı kontrolüne psikolojik ve fiziksel olarak hazır iseniz hiç acımıyor ama tam tersi gözünüzde büyütürseniz insanı normal doğumdan bile vazgeçirten bir şey. 👌🏼
BerilGzl Anneballari58 ben de bugün çatı muayenesi oldum normal doğumdan soğudum hala kemiklerim acıyor yürüyemiyorum iki kişi yaptı bi de :((( doktor buna dayanamıyorsan nasıl normal doğum düşünüyorsun dedi :(((
Ayseleraslan Bende dün çatı muayenesi oldum hatta postta açtım çok kolaydı ben kendimi kastığım halde acımadı eşimlede 6 aydır ilişkiye girmiyoruz ona rağmen acımadı ama doktoruma çok güveniyorum çok kibar bir bayan belkide ondan
BerilGzl Ayseleraslan valla abartmıyorum suan yürüyemiyorum :(( doktorum her sancıda bu kontrol yapılacak dedi 🤦🏻♀️
Derininannisi Bence de korkacak birşey yok geçen hafta bel ağrısı için gittim ben de alttan muaneye etti Demir bişeyle baktı ultrason cihazı gibi bişey yani sonra da açılmaya baktı eliyle ben gerildim ama hiç acıma olmadı eldiven takıp jel sürüyor bişey olmuyor yani kimse kimseyi korkutmasın korkmayın hiç
FiruzeHilal Derininannisi kimseyi korkutmak gibi bir niyetim yok ama daha çok fiziki olarak rahat olmakla alakalı bir durum. Kimisi hissetmiyor bile ama kimisi de benim gibi en ufak bir dokunuşta aşırı acı hissi duyabiliyor bence herkesin bu durumu bilerek muayeneye gitmesi gerek yoksa şok yaşayabilir.