Aaayseeert Kızlarrr transferimin 8. Günü içim içime sığmıyor . Evde erken gebelik testim yok normal olandan var kaset şeklinde . Ondan yapsam olumluysa çıkar mı acaba ya daha erken mi yoksa bu test için
anneoluyorummm103 Aaayseeert ben 8.günde kan vermiştim çıkmıştı ☺️ 5.günde evde erken gebelik testi yapmıştım 1 saat sonrasında silik çizgi çıkmıştı sonraki günlerde çizgi daha belirginleşmişti
anneoluyorummm103 Aaayseeert kaset çıkmaz ama erken gebelik testi alıp ilk idrarla yapsan daha iyi olur
Oztek37 Aaayseeert Ben 7. Günü evde sabahtan ilk idrarla yaptım erken gebelik testi prodoctor sonuç doğru çıktı
Aaayseeert anneoluyorummm103 benim Salı günü kan testi günüm . Erken gebelik yokta kaset tarzı olandan var onda da çıkmazsa diye tereddütteyim yani eğer olumluysa
anneoluyorummm103 Aaayseeert kaset yapmayın bence ben 1 saat boyunca olmadı diye üzülmüştüm boşa üzülmüşüm
anneoluyorummm103 Aaayseeert hafif hafif midem bulanır gibi oluyordu ama hiç hamileliğe bağlamamıştım birde aşırı duygusallık bir anda ağlamaya başlıyordum hüngür hüngür
ghostty Aaayseeert sizin kaçıncı gün embriyosuydu. 3. ve 5. gün, testte çıkma oranları farklılık gösteriyor. Bence kan testini bekleyin. Ben son ana kadar beklemeyi düşünüyorum moralim bozulursa diye🥲
Aaayseeert ghostty yaaa benim 5. Gün embriyosu bende moralim bozulmasın diye yapmak istemiyorum ama böyle kendimi de tutamıyor gibiyim
hildanur ghostty merak etme düşünki biri tutmazsa diğeri tutar diye um hep çok ayetel kürsü oku Yasin oku ve Allaha yalvararak ağlayarak canın acıdığını göstererek dua et bak olacak umudun hep olsun