@Heleniko ne kdr güzel,duyuyordum 9 ay boyunca oturupta kısa sürede dogurani inanamiyordum,gebeligimin başından beri yürümeye çalıştım,son haftalar beni çok zorluyor yuruyemiyorum,doktor kontrolünden önce dediğiniz gibi egzersiz,squat fln yaparım inslh hayırlısıyla benimde doğumum kolay olur