imcakir sanırım dolanma şekline bağlı. Bazı bebekler kordon olmasına rağmen doğum kanalına giriyor o zaman normal doğum oluyormuş. Benim doktorum da ne erken doğum faktörü olarak görüyor bu durumu ne de sezeryan sebebi. Birde kaç defa dolandığı falan önemli sanırım