Busmumyy Eve an itibariyle son 10 gün … Asla adım atamadığım yürüyemediğim ve heyecanla doğumu beklediğim günlerdeyim … 10 gün sonra 38+4 oluyorum Ponçikler 🙏
Annekuzusu123 Busmumyy bizde 36+3 bizimde 15 günümüz kaldı Allah’ın izniyle 29 Eylül olacak inşallah zaman geçmiyor sanki 🤷🏻♀️
Minikeller38 Busmumyy bende 37+2 yim 38+4 de planlı Sezeryanım var 23 Eylül de Allah nasip ederse inşallah 🙏 kavuşuyoruz minik beyle abisi sabırsız artık tanışmaya sağlıkla hayırla gel oğlum 💙🥹
Meltem2225 Busmumyy banada 24 eylül verdi bende 22 eylül olsam 18 olsam iyi olur dedim ama doktor pazarlık yapma bizle 38+6 da alcak yorulduuummm. 37+3 deyim
Busmumyy Annekuzusu123 çok iyi anlıyorum bende aynı durumdayım allahım sabır versin şükürle beklemeye çalışıyorum ama aşırı sıkıldım
Busmumyy Minikeller38 aaa sizde mi🥰🥹 benim de bir kızım var oda çok sabırsız 6 yaşında sizinki kaç yaşında sağlıkla kavuşun🙏
Annekuzusu123 Busmumyy galiba ondan bu haldeyiz ve zaman geçmiyor gibi geliyor 🤷🏻♀️hayırlı gelsinler sağlıkla ama psikolojikmen gerçekten zorlandığım zamanlardayım
Annekuzusu123 imcakir Hay maşallah bak 37yi gördün darısı bize hayırlısıyla bizde Perşembe tam 37 olucaz bakalım
Esmademir34 imcakir Bende yarin 37 oluyorum doktor normal dogumu bkliycez diyor boynuna kordon dolanmis ama bekliycez dogumu dedi 40olmadan dogurmk istiyorum cok bunaldim artik😑
imcakir Annekuzusu123 evet valla çok şükür🤲🏻bu günleri gördük hayırlısıyla alırız birde kucağımıza inşallah 🌸🥹🥰🙏🏻
imcakir Annekuzusu123 benimde öyle garip bir şeyler oluyor ama anlamadım😂 yalancı sancı felan mı değil mi🤷🏻♀️
Esmademir34 imcakir Doktorum bisey olmaz dedi oyle cok hastami dogum yaptirdim dedi ama tabi endişeliyim yinede korkuyorum riski var bence
imcakir Esmademir34 şaşırdım Çünkü kontrollerde bakıyor kordon boynuna dolanmış mı diye En son şey demişti gerçi dolanmış olsa da önemli değil nasılsa sezeryan olacaksın felan diye Yani kordon dolanması da sezeryan sebebi değil mi?🤷🏻♀️
Esmademir34 imcakir Benim doktorum sezeryan sebebi degil diyir baska doktora gittim oda öyle dedi 4kez dolamiş hatta beni oğlum 35.haftadan beri dogumu bkliyoruz
S-nss imcakir sanırım dolanma şekline bağlı. Bazı bebekler kordon olmasına rağmen doğum kanalına giriyor o zaman normal doğum oluyormuş. Benim doktorum da ne erken doğum faktörü olarak görüyor bu durumu ne de sezeryan sebebi. Birde kaç defa dolandığı falan önemli sanırım
Minikeller38 ddefnos amin inşallah canım senin demi sezeryan olacak genel mi belden mi istedin . Kararsızım ilk oğlumda genel oldum geç uyandım bundada aynısı olursa diye tereddütteyim .
ddefnos Minikeller38 evet ikinci sezeryanim olucak belden uyuşturma olucak genel yasamadigim için bilmiyorum ama belden uyuşma rahattı 3 4 saat sonra ağrı hissetmeye başlıyorsun biraz baş ve omuz ağrısı oluyor sonrasında ama genel olarak rahattı ertesi gün daha iyi oluyor hersey ilk gün zor