hayirlisi06 aslında aman aman dikkat ettim diyemem ama elimden geldiğince..
Abur cubur vs tüketmiyordum ki 3. Trimesterde onları da yedim desem yeri kaşık kaşık nutellalar felan 😂 canım istediğinde kısıtlamadım yani az da olsa yedim
Ama genel olarak herkesin dediği gibi kaşar peynir, süt, yumurta, muz, ceviz ve aklıma gelmeyen olabilir bunları bebeğe kilo aldırıyor denilen şeyleri olabildiğince her gün yemeye çalıştım ve sağlıklı faydalı şeyler yemeye çalıştım 😇
Neredeyse ilk iki trimesterda hiç iştahım yoktu çoğunlukla çocuklar için yedim gibi son trimesterde açıldı tatlı isteği özellikle 😂
Doğum konusunda da şöyle illa sezeryan olayım diye bir şeyim yok aksine normal isterdim. Canım tatlı da değil yapabileceğimi düşünüyordum
Ama ikizlerde normal doğum sıkıntılı ve bir çok yolunda gitmesi gereken etkeni var..Özellikle ikinciye sezeryan olma ihtimali çok ürkütüyor
Şuanlık sezeryan en son kontrol de daha dönmez yerleri kalmadı dediğimiz kızlar yine dönmüştü İkiside baş aşağıydı ama sanmıyorum normale döneceğimizi 🥲doktoruma bu konuda güveniyorum yapalım deneyelim risk az derse yaparım ama riske atmayalım derse diretmem açıkçası
Daha önce ikiz doğum çok yaptırmış, normal de yaptırmış incelemiştim o yüzden kolayına geldiği için sezeryan yapmak isteyeceğini düşünmüyorum
Yarın gün almaya diye gideceğiz sallıyorum derseki normal deneyelim mi yapabilir miyiz derim evet derse neden olmasın tabi🤷🏻♀️