Gizmmis valla bu hafta hep yattım desem yeri 😂
Benim rahat geçti (Ağrıları saymıyorum çok ağrım oluyordu belli bir aydan sonra sadece atak gibi haftalara girişlerde felan olmuştu) yani rahat geçti diyebilirim ikize göre 😂 34. Haftaya kadar da çalıştım iyi kötü, bir de çok kendimi dinleyen biri değilim
Ama 30 dan sonra gerçekten ağırlık gelmişti.
36 dan sonra özellikle oturamıyorum kalkamıyorum yatamıyorum her şey çok zor 😂 son haftaların formülü yatmak bence herkes diyordu ama yatabilene 😂zaten taşıyamıyorsun, yürümeyi ayakta durmayı geçtim dediğim gibi kahvaltıda 2. Bardak çayı bile içemiyorum ağrı sancı yapmaya başlıyor 😂inş hayırlısıyla bu hafta çıkar diye düşünüyorum pzt gün alacağız bakalım🥲🥲🥲
Ama doktorum da şey demişti belli bir haftadan sonra rahmin taşıma kapasitesine bağlı diye ne sen ne ben bir şey yapamayız diye bence rahmin taşıyası varmış😂😂😂