anneolmakisteyenben77 Arkadaşlar çok garip bir his değil mi ?teyzem 42 yaşında tüp bebek ile bugün hamile olduğunu öğrendik bende bu ay sonu 3 aylık olacağım ama çok garip geliyor bana aynı anda hamile olmak 😅
Bumah anneolmakisteyenben77 hahah cok garip gercekten 😀 banada tuhaf geldi saglikla kucaginiza bebislerinizi alin insallah hepimiz saglikla alalim cok cok amin🥰🙏
Asya1122 anneolmakisteyenben77 siz en azından aynı anda hamilesiniz teyzemin çocuğu benim büyük kızdan küçükler 😂
demirrleydi_ anneolmakisteyenben77 zamanında annemle babaannem hep birlikte hamile kalmış abimle ablamlar amca ve halalarımla yaşıt 😂😂
Deletedmom_297 anneolmakisteyenben77 kaynanası annesi ile aynı anda hamile olanlar var bu ne ki sağlıcakla gelsin 😂💕
anneolmakisteyenben77 Bumah demi ya komik bir durum. İnşallah canım çok teşekkür ederiz sende inşallah sağlıkla büyütelim bebislerimizi ❤️🌸
demirrleydi_ anneolmakisteyenben77 yaşı büyükmüş ya ama tam bilmiyorum babam evin en büyük çocuğu bide 19 yaşında baba olmuş babaannemde 40-50 yaşında falandır herhalde o zaman bilmiyorumki 😂😂 şuan en büyük abimle küçük amcam yaşıt yani annem 4 çocuk doğurana kadar kaynanasıda 4 tane doğurmuş 😂😂😂
anneolmakisteyenben77 demirrleydi_ maşallah veren Allah veriyor desene😁😅 şu an 40 50 de çok zor hamile kalınıyor teyzemin de dördüncü denemesiydi yaştan dolayı zor olmustu eskiden daha kolaymış o zaman 😊
anneolmakisteyenben77 Deletedmom_297 evet ya 🤭 teşekkür ediyorum inşallah hepimizin bebişi sağlıkla gelsin 🌸💗
demirrleydi_ anneolmakisteyenben77 evet aynen öyle babaannemin soyu biraz uzun ve maşAllah sağlıklı yaşıyor babaannemin babası 120 yaşında vefat etti halası 111 yaşında vefat etti amcası hala yaşıyor onunda yaşı yanlış hatırlamıyorsam şuan 110 yaşlarına yaklaştı
Havin49_ anneolmakisteyenben77 yeni tüp bebek ile kalmış demekki çok emek vermiş oda senin gibi genç yaşlarda evlat sahibi olsaydı 42 yaşında doğurmazdı tuhaf bişey yok bence annesi ile beraber hamile kalan var
atesvesu anneolmakisteyenben77 küçük teyzemle aramızda 3 aylık bir süre vardi 7.cocugunu doğurup en son tüplerini baglatti 🤣🤣 baglatmasaydi 10 a kadar yolu vardı
atesvesu anneolmakisteyenben77 birde diyor ki ben bebek kokusunu çok seviyorum baglatmasaydin bir tane daha dogururdun dedim bende 🤣🤣🤣
anneolmakisteyenben77 Dilarac aa teyzen baya gencmis ne güzel maşallah Allah bağışlasın bebislerinizi 😊🌸