Altin23 çok teşekkür ederim canım Allah razı olsun.Sezaryen süreci biraz zorladı beni ama aynı gün ayağa kalktım Yürüyüşüm çok iyi değildi çünkü bende kansızlık olduğu için 1 gün fazladan yattım ve takviye aldım.bol bol yürüyüş istiyorlar hızlı iyileşmek için.Ama ben bunu yapamıyordum mide bulantısı ve baş dönmesi yaşıyordum.Harici aslında gayet güzeldi.saat 7.45 te girdiğim ameliyathaneden 7.59 da oğluşumu gördüm.Sonda uyuşukken takıldı onda da bişey hissetmedim.şuan 4 gün oldu spinal anestezinin ağrısını yeni yeni hissediyorum belimde sanki böyle tutulmuşum gibi iğne yapılırken hiç acımıyor bu arada hastanede kan verirken daha fazla canım yandı diyebilirim.Emzirirken biraz zorlanıyorum karnımdan dolayı ondan biraz moralim bozuluyor kendi kendime diyorum 4 cm açılman var bebek gününden önce gelmek istemiş neden vajinal doğum denemedin diye.Ama sonra en başından beri sezaryen diye tutturduğum günler geliyor çok şükür Rabbime diyorum.Tuvalette biraz sorun yaşadım harici çok da bişeyi yok.Emin olalım ki her iki doğumda da bu tip sorunlar ağrılar sızılar yaşanacaktı☺️🥰Rabbim evladını sağ sağlim en hayırlı şekilde kucağına almayı nasip etsin canım inşallah senin de pozitif doğum hikayeni okuruz burda❤️👼🏻