Kızlar sezeryandan sonra vajinaya bastırıp kan boşaltma olayını kaç kez ve neden yapıyorlar ya , ilk doğumum yaklaşık 7 yıl önce oldu hatırlamıyorum ama 2 yıl önce ikizlerimi doğurduğumda o kadar çok yaptılar ki ( saymadım belkide bana çok gibi geldi acıdan ) artık kapı çalındığında korkudan titrerdim onu hatırlıyorum.
Şimdide maksimum 2 hafta sonra doğum yapacağım bunu yaşayacak olmanın korkusu sardı 🥺