Aselyusra Ne güzel yazmışsınız benim hep küçüktü ama bebeklerim de küçüktü açıkçası 🥰🥹 Benim de çevrem cok diyor ony işte kilo gibi gaz gibi falan 🙄 aslında bende mutluyum ama dediğim gibi herkes de aa neden küçük deyince dedim ben mi garibim bir de şu var insanlarda şu algı var göbek büyükse bebek iyi göbek küçükse bebek zayıf ama şükür bebeğim iyi Allah’ıma sukur ama işte insanlar ister istemez can sıkıyorlar 😒 Bunu çok duyuyorum büyük göbek her açıdan zor olur tabi bebek iyi olduktan sonra kucuk olması iç karının geniş olması daha iyi 🥰 teşekkür ederim güzel cevabınız için 💐