Ipek321 benim de 3. Gebeliğim. İlk 2 sezaryen, normalde de kilolu biriyim. Utanmasa döllenme olur olmaz çıkacak karnım. İlk bebeğimde böyle değildi.sanırım sezaryen ve kilonun da etkisi var. Bence belli olmaması daha iyi. Belli bir zaman öğrenilsin istemiyordum