Duygu_52 Ben dün şeker yüklemesi yaptırdım canım. Şimdi yazıyorum her şeyi🤭 Dün için randevu aldım dahiliye doktorundan. Kadın doğumada randevu alınabiliyor sanırım ama ben direkt dahiliyeden aldım randevu. Özele gidiyorum normalde açıkçası devletten çekinerek randevu aldım. Doktorlar genelde o hastanede takipli değilsen konuşması tavırları değişiyor.(İçilmesi gereken içecegi hastaneye giderken aldım. 50gr istemişti doktorum ama hastane 75 Gr istiyormuş degiştirdim mecbur.) Neyse giriş yapıldı kan vermeye gittim. Açken kanım alındı.(10:00) Sonra bir saat sonra içeceği içtim.(11:00) 1 saat sonra kan verdim.(12:00) 1 saat sonra yine kan verdim.(13:00) Ve 1 saat sonra yine kan verdim.(14:00) Kanlar verilirken açtım. O içecekten ve sudan başka bişey içmedim. Suyuda az yudumlarda içtim. Baya uzun sürüyor. Sonuçlarım çıktı bu arada iki değerim yüksek. Yediklerime dikkat edip 15 günde bir kan vericem 🤷🏼♀️