Kızlar doktorum şeker yükleme test yapmana gerek yok açlık tokluk şekerine baktırman yeterli dedi muayene olduktan sonra bebeğin biraz suyu fazla o yüzden şeker yüklemesini yaptırmalısın dedi bende tahlillerimi devlet hastanesine yaptırıyorum özele takipliyim ama devlet hastanesine randevu aldım sabah saat 9 a acaba gidince doktor direk yapar mı yoksa kayıt falan açıp öbür gün mü gel der