yesimvera busrax_ bir buçuk yıl denedik olmadı rahim filmi çektim 2 defa çatlatma yaptık olmadı sonra yine bir ay denedik olmadı aşılama yaptık çok şükür ilkte tuttu şimdi I9+5 olduk yolun yarısı geçti