nisa_12 Merhaba benimde beta değerim pazartesi 135 ti dün kan verdim 789 çıktı doktorum salı günü tekrar gel keseyi görebiliriz dedi.. biraz daha bekleyin derim kese 5 buçuk haftadan sonra görünüyor kalp atışını biz 6 buçuk haftalikti Kızım duymuştuk
nisa_12 Bu arada şikayetlerimde bel ve kasıkta sancilanma regl sancısınınn bir tık fazlasıydı.. bunun yanına birde karın içlerimde ağrı kramplar oluyor eğilip kalkamıyorum bende bu durumdan korkuyorum açıkçası 🥹
aysct aselimmmmmmmm Yerleşme ağrısıdır, benimde 6 haftaya kadar sürdü, şimdi 9 hafta olacak ara ara giriyor
aysct Nrbn0105 5 haftalıktı kese küçüktü daha bebek yoktu, normalde 6 hafta olması gerekiyordu ama geç yerleşmiş olabilir dedi sonra 2 hafta sonra gittim baya büyümüştü kesede bebekte belliydi kalp atışını duydum
birerkekanesi aselimmmmmmmm normal şekilde yükseliyor şuan bende aynıydı 4. Kanı verdim ve 2731 çıktı son kanım hafta içi doktora gitmeni tavsiye ederim